1 | Selecteer uw merk
2 | Selecteer uw model
3 | Selecteer uw versie
4 | Selecteer uw type

Retourbeleid

14-dagen herroepingsrecht

Onder de “EU-wetgeving voor afstandsverkopen” hebt u het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te annuleren en terug te sturen, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging. Het wordt ook de 14-daagse cooling off-periode genoemd.
Het afkoelen is van toepassing nadat u het product hebt ontvangen. Als u meerdere artikelen tegelijk hebt gekocht, begint de tijdslimiet nadat u het laatste artikel hebt ontvangen.

U moet de goederen binnen 14 dagen terugsturen, na het begin van de RMA procedure. U ontvangt dan het totale bedrag, inclusief verzendkosten. (De kosten om het terug te sturen zijn voor eigen rekening.) Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht , moet u de goederen retourneren met alle accessoires in de originele staat en verpakking aan ons. We zullen u binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen terugbetalen, op voorwaarde dat de gerouteerde goederen in goede staat zijn ontvangen.

Als u de goederen toch hebt gebruikt, zijn de goederen door u geaccepteerd en kunnen de goederen niet worden teruggestuurd onder de bestaande richtlijnen voor ‘recht op annulering’.

Houd er rekening mee , dat u na de cooling off-periode altijd recht hebt op 2 jaar garantie op uw goederen.

Hoe werkt het retourproces?

Voor al uw aankopen geldt een 14-daags recht op de herroepingstermijn nadat u het product hebt ontvangen.
De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor eigen rekening, behalve wanneer de levering onjuist of met schade is ontvangen.

  1. Vraag een RMA aan door contact op te nemen met de klantenservice. We zullen uw verzoek verwerken en u een aanvullend RMA- formulier sturen dat door u moet worden ingevuld, met het unieke RMA-nummer.

  2. Vul het RMA-formulier in binnen de 14 dagen na ontvangst. Geef duidelijk aan welke oplossing u wilt.

  3. Na 14 dagen heeft u nog 14 dagen de tijd om uw product in de originele staat en verpakking terug te sturen.

  4. Wanneer de retourkosten het gevolg is van een fout van onze kant, ontvangt u per post/mail een verzendlabel. Wanneer u het herroepingsrecht inroept, bent u verantwoordelijk voor het terugsturen van de goederen aan ons.

  5. Vermeld het RMA-nummer op de doos of etiket.

  6. Zodra het pakket bij ons is, sturen we u een bevestiging per e-mail.

Mijn product is met schade geleverd

Het is hoogst onwaarschijnlijk dat producten tijdens het transport worden beschadigd door de duurzame verpakking, maar het is altijd mogelijk.

Als u vind dat de producten tijdens het transport beschadigd zijn, moet u de klantenservice binnen 48 uur verwittigen na ontvangst.

We zullen een datum plannen om het (de) beschadigde product(en) te verzamelen. Zodra de producten bij ons zijn afgeleverd, zullen we deze controleren. Na bevestiging van uw claim, zullen wij ofwel uw betaling terugstorten, of zorgen voor een vervangend product dat naar u wordt verzonden.

Mijn product is onvolledig of onjuist geleverd

Als u ten onrechte de verkeerde producten hebt ontvangen, d.w.z. dat de productcode die u hebt besteld niet overeenkomt met de productcode van het artikel dat u heeft ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat de goederen worden verzameld en vervangen worden door het juiste product zonder kosten. We zullen u ook een gratis verzending aanbieden (op hetzelfde afleveradres) bij uw volgende bestelling.

Gelieve contact op te nemen met de klantenservice binnen 5 dagen na ontvangst van de goederen. Vermeld altijd uw bestelreferentie of factuurnummer.